Witajcie!

Trochę mnie tu nie było ale postanowiłam poświęcić się chwilowo zgłębianiu czegoś co mnie od dawna interesowało czyli sztuce makijażu. Bardzo dużo wiedzy wyniosłam z mojej pasji jaką jest fotografia a konkretniej o komponowaniu kolorów, grze światła i cienia, sporo też dały mi filmy na YT  szczególnie w zakresie wszelkich  nowinek kosmetycznych i nowych trendów w makijażu. No ale gruntowne podstawy na temat budowy oka, twarzy oraz typów kolorystycznych musiałam zdobyć u profesjonalistów dlatego skończyłam kurs wizażu I stopnia w Rzeszowie i postanowiłam całą moją skumulowaną wiedzę oraz zebrane w ciągu około roku narzędzia użyć w dobrej sprawie. Dzięki uprzejmości Klaudii mojej modelki która pozwoliła mi zamieścić tutaj swoje zdjęcia chciałabym przedstawić makijaż w odcieniach fioletu i różu. Jeśli Wam się podoba chętnie zrobię tutorial "krok po kroku". Makijaż wykonany został kosmetykami sleek(paletka vintage romance), technic, rimmel, bell, catrice, loreal , yves rocher. Pędzle jakie uzywałam pochodziły z firmy Hakuro oraz LancrOne. 

 



Dajcie znać czy się Wam podoba:) pozdrawiam i do następnego razu.

6 komentarzy:

  1. W bardzo fajny i delikatny sposób wydobyłaś to co piękne u Klaudii :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  2. perfekcyjny! eh ile ty masz jeszcze talentów w zanadrzu :P?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż i piękna modelka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny make-up ! Pasuje do modelki, podkreśla wszystko co w niej ładne.

    OdpowiedzUsuń