Avon moja kolekcja szminek...

Dzisiaj postanowiłam uchylić nieco rąbka tajemnicy i pokazać cześć moich "ustnych"zbiorów. Jest to 6 szminek z firmy AVON.  Jestem z nich bardzo zadowolona i z pewnością ta kolekcja bedzie się powiększać. Jestem zwolenniczką soczystych kolorów jeśli chodzi o szminki. Cztery są z kolekcji Extra Lasting, a pozostałe dwie Ultra Color Bold. Oto ONE;) Jestem bardzo zadowolona przy czym pod pierwsze cztery należy dobrze przygotować usta tz. nawilżyć bo mogą wysuszać (używam balsamów Blistex lub Carmex). Szminki te są idealnie matowe (z wyjątkiem nr1 lekko perłowej). Dwie ostatnie odżywiają usta i nadają im niebywałego koloru i przykuwają uwagę otoczenia. Trwałością są zbliżone do siebie, po jedzeniu trzeba poprawić jednak sądzę, że UCB są jednak trwalsze.


1.  Forever Pink- lekko perłowa w kolorze zgaszonego, stonowanego różu.
2. Eternal Flame-ciemna mocno dramatyczna zimna czerwień.
3. Pretty in Pink-cukierkowy piękny mocny róż.
4. Fiery Red-klasyczna ognista czerwień.
5. Hi-Def Plum-piękna lodowata elektryzująca fioletowa fuksja.
6. Rapid Rose-ni mniej ni więcej tylko przekrojony arbuz idealna gdy lubimy ciepłe róże.


Pozdrawiam MoonLIGHT

12 komentarzy:

  1. Numer 3 z chęcią bym przygarnęła :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, masz tego całkiem sporo :) Mi najbardziej podoba się ta cudna fuksja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba tylko ostatnia by się sprawdziła, bo pasują mi tylko ciepłe tonacje. Szkoda, że nie dodałaś zdjęć na ustach.
    ja się ostatnio wzbogaciłam o coral burst <3 miłość moja. idealna koralowa czerwień.
    ps. zapraszam do mnie na rozdanie ;) fajna maska do zgarnięcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie Marzenko dzięki za pomysł, Wrzucę na dniach jak się prezentują na moich ustach:)

      Usuń
  4. Ja uwielbiam z AVON szminkę Usta w pełni - Shimmer Peach, Idealny pocałunek - Kiss me pink, Doskonałość absolutka lovely cherry, natural flush i bare ruby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o super właśnie się zastanawiałam co tu by dobrać jeszcze z Avonu, teraz szukam czegoś z pomarańczem w głównej tonacji bo mam taką żelową szminkę z Catrice ale ona daje lekkie muśnięcie kolorem a potrzebuję czegoś tęgiego, a z katalogu ciężko wybrać na podstawie samego foto ;/

      Usuń
  5. przygarnę tę fuksję :) zapraszam do mnie http://szalejemytestujemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do odebrania nagrody Libster blog Award:)http://mineralnyswiatkasi.blogspot.com/2014/12/libster-blog-award-i-ostatie-dwa-dni.html

    Będe tu często zaglądac - strasznie mi się spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zamówiłam pomadkę z serii extra lasting w kolorze pretty in pink - oby się sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń