ICONIC 3-MAKEUP REVOLUTION

HEJ!



Dzisiaj będzie mała zapowiedź filmiku jaki dla Was przygotowuję z cyklu 'jak wykonałam mój makijaż'. 
Makijaż został wykonany w większości kosmetykami z Makeup Revolution. Prym wiedzie oczywiście paletka Iconic3, inne użyte kosmetyki  to paletka do konturowania wspomniana w recenzji ulubieńców września, rozświetlacz w kolorze peach lights oraz bronzer w odcieniu medium matte. Informacja o innych kosmetykach będzie w filmie:)


Serdecznie Was zapraszam i pozdrawiam Moon:)

6 komentarzy:

  1. Piękny make up ! Czekam z niecierpliwością na filmik ponieważ też posiadam tą kultową paletę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż, nie mogę oderwać oczu od ust - kolor jest niesamowicie nasycony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny make up, a pomadka.. po prostu wow! Genialnie pasuje do Twojej urody, wyglądasz ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż, a kolor na ustach niesamowity. Bardzo mnie ciekawi, czego użyłaś. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za komentarze są naprawdę budujące i motywujące:)..a mój film juz 3godzine się renderuje po dwóch restartach kompa:/ mam nadzieje ze jutro na yt to juz bula z masłem będzie:)pozdrowka

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jaki sliczny bloga I jaka piekna blogerka :))
    zostaje na dluzej xxx

    OdpowiedzUsuń