Makijaż studniówkowy cz.3-Red Lips

Dzisiaj obiecany makijaż który nazwałam 




To juz ostatni makijaż studniówkowy. Napracowałam się przy ustach. Czerwone usta wymagają nieco wprawy. Konturówka jest obowiązkowa ponieważ nasze usta są niesymetryczne i trzeba nadać im równy kształt. Przy okazji mozna to i owo powiekszyć. W tym makijażu użyłam cieni matowych oraz satynowych. Nie uzywałam eyelinera lecz kredek bo nie chciałam aby wyszedł makijaż w stylu pinup girl czy tez gejsza. Skupiłam się na przyciemnieniu samego kącika kredką i roztarciu grafitowym cieniem. Na oko nałożyłam cieliste kolory w trzech odcieniach beżów i lekko wykonturowałam nimi oko. Dodatkowo mocno wytuszowałam rzęsy. Tu oczka nie są na pierwszym planie lecz same usta "robią" robote:) Jedyną rzeczą jaka może zepsuc ten cały makijaż są tak naprawdę żółte zęby. Nie będę czarować, że biel moich zębów jest z natury. Nie mam co prawda sztucznych "porcelanek" ale mam wybielone laserem.

Kosmetyki uzyte w makijażu:
  • podkład Revlon photoready i colorstay
  • puder fiksujący biały Paese
  • cienie Lily Lolo paletka Enchanted oraz  paletka Sunkissed-Bronze Eye
  • kredka do oczu Avon-saturn grey oraz biała kredka na dolną linię wodną Catrice-040 white
  • tusz volume vertige-Yves Rocher
  • róż-paletka Pumpkin-Sleek
  • rozświetlacz-MUR Golden Lights
  • szminka AVON Extra lasting fiery red oraz Essence-lip cream stay matt -silky red
  • konturówka Avon -true red
  • bronzer honolulu W7
  • brwi cień z paletki sleek-oh so special

Na przyszły tydzień zaplanowałam jak najlepiej dobrać odpowiedni cień do oczu w zależności od koloru oczu, jakie kolory będą harmonizować z naszymi oczami, a jakie dadzą kontrast:) Zapraszam Was gorąco...a tymczasem...

That's all:) Buziaków moc Moon:*


11 komentarzy:

  1. o proszę jaki ten romantyczny :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak pięknie:) Czerwone usta zawsze w modzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda. :D Śliczny kolor szminki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta czerwień jest obłędna! Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny makijaż i przede wszystkim piękny odcień czerwieni :) chociaż sama wole maty, to bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień robi wrażenie. Zamówiłam pomadkę Avonu z tej samej serii, z której masz czerwoną i zobaczymy czy jest trwała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie są tak samo trwałe, odcienie perłowe są mniej trwałe, maty o wiele bardziej:)

      Usuń