Blush by 3- Sleek Makeup Pumpkin vs Flame

Dzisiaj post z cyklu jakie lubię najbardziej oglądać u innych blogerek czyli porównanie. Takie posty i u Was i u innych dziewczyn są dla mnie najbardziej cenne gdyż większość dostępnych kosmetyków, które już od dłuższego czasu są u nas na rynku ogólnie dostępne duża ilość dziewczyn już ma. Dobrze więc jest czasami porównać by ocenić czy druga rzecz mi odpowiada i jak to się ma kolorem czy też wykończeniem do innego produktu jaki już posiadam.
Stąd pojawił się pomysł na stworzenie dla Was posta o dwóch paletkach róży ze Sleeka: Pumpkin oraz Flame.  Paletkę Pumpkin posiadam już od dłuższego czasu, ma w sobie duży potencjał i szczególnie ładnie wygląda u osób z żółtawym odcieniem skóry. Po wpisaniu w wyszukiwarkę blogową hasła pumpkin pokażą się Wam posty gdzie użyłam tej paletki.
Tak prezentują się paletki:



W moim odczuciu paletki te są komponowane tak aby był w nich perłowo-satynowy, satynowy oraz matowy róż. Ciekawa jestem czy w przypadku innych paletek tak również jest.  Tutaj potwierdzenie, zdjęcie w pełnym słońcu. Widać środkowy róż całkiem matowy zaś boczne to perłowy oraz satynowy.



Pumpkin stworzona jest z myślą lata i słońca zaś Flame to takie pożegnanie lata i już początek jesieni, kolory są bardziej stonowane. Oczywiście róże blendujemy więc to co otrzymujemy na twarzy to jedynie taka poświata koloru z opakowania. Jestem bardzo zadowolona z różnorodności kolorów jakie oferuje Sleek i ceny, bo  paletkę Flame zakupiłam w promocji: Paletka cieni Au naturel+Blush by 3 Flame= 37pln. To się nazywa promocja:)

Mam w planach skolekcjonować wszystkie potrójne paletki  róży Sleek:)
A u Was jak się sprawdzają?

Pozdrawiam serdecznie wszystkich Czytaczy:)


7 komentarzy:

  1. Ładnie się prezentują, ale nie dla mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolorki :)
    Kochana poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście ? Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne paletki, ale chyba bardziej trafia do mnie Flame. Bardzo ładne odcienie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog. trafiłam tu przez przypadek i zostaję! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super bardzo mnie to cieszy:)Przygotowuję posta o szminkach na zimę:)na weekendzie powinien sie pojawic:)pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń