Biovax NutriQuick Dwufazowa odżywka bez spłukiwania do włosów przetłuszczających się

Witajcie Ludziska:)

Dziś będzie hurtem do poprzedniego posta traktat o dwufazowej odżywce bez spłukiwania firmy BIOVAX NutriQuick do włosów przetłuszczających się.


Wiecie zapewne kto już używał co takiego typu odżywka potrafi zrobi z włosami które klapną przy głowie z nadmiaru sebum, zaś końcówki stroszą się jak szczotka. Zachęciła mnie ta nowość i skusiłam się chcociaż nie kryłam obaw. Konkretnie zaś to skusiła mnie informacja producenta o piramidzie NutriQuick dotyczącej zrównoważonej diety włosa: czyli zawartości w odpowiednich proporcjach poszczególnych składników:


Co mnie urzekło zapach i to taki, że po prostu chce się go zjeść:). Nabrałam przez to ochoty na pozostałe produkty z tej serii. Odżywka super spisuje się na włosach. Włosy dobrze się po niej rozczesują i układają i do tego ślicznie pachną taką owocową świeżością. To totalna nowość jeśli chodzi o produkty BIOVAX.  Odżywka ta zawiera biosiarkę kluczowy więc pierwiastek jeśli chodzi o regulację produkcji sebum co pozwala wydobyć z naszych tłuściaków powab, urodę i blask. 

pozdrawiam na zielono:)

11 komentarzy:

  1. Nie jest to taka aż nowość, widuję to już z pół roku w aptece:)
    Fajne te spreje, na pewno kiedyś się skuszę na którąś z wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja średnio przepadam za takimi odżywkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy produkt,nie słyszałam o niej wcześniej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wrzucaj zdjęcioche swoich hairów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kara wkrótce będzie aktualizacja:) nie bój:)pozdrawiam mocno mocno:)

      Usuń
    2. ALE ..Roszpunka to nie jestem:D hahaha

      Usuń
  5. jak tylko skończę gliss kura to się za to zabieram :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na wrażenia :) Twój blog ciekawie się zapowiada, gładko się go czyta:)pozdrawiam

      Usuń
    2. Bardzo mi miło,dziękuję! :)

      Usuń