Szampon do włosów BIOVAX intensywnie regenerujący naturalne oleje Argan, Makadamia, Kokos

Witajcie Babeczki w Nowym Roku:)

Dzisiaj prezentacja kolejnej części zacnego zestawu Biovax'a mianowicie Szampon Intensywnie Regenerujący Naturalne Oleje  Argan, Makadamia oraz Kokos. Szampon o konsystencji bardzo gęstej, wydajny. Postanowiłam kupić go w mniejszej wersji o pojemności 200ml.


Zapach jest zbliżony do maski o której było  tutaj . Jestem zadowolona z tego szamponu dobrze nawilża włosy jednak jak i po pozostałych szamponach z tej firmy należy raz w tygodniu umyć włoski szamponem z detergentami ażeby oczyścić nieco nasze włosy inaczej mogą być nieco obciążone. Moje włosy nabrały połysku który nawet mój TŻ zauważył ;) Co ważne szampony i kosmetyki z tej firmy działają zbawiennie nie tylko na włosy ale także na skórę głowy. Posiadają naturalne wyselekcjonowane składniki z certyfikatami ECO.  Ten szampon to dobry wybór na zimę kiedy chcemy naszym włoskom zapewnić nieco większą ochronę. Oleje chronią powierzchniową strukturę włosa wpływają pozytywnie na jego gładkość przez co włosy nie są podatne na strzępienie. Polecam ten szampon bez względu na to jakiego rodzaju ma się włosy ja przy włosach przetłuszczających się nie zauważyłam wzmożonego przyklepu na głowie więc może i Wam to nie grozi:)

Pozdrawiam:)

5 komentarzy:

  1. Bardzo zachęcająca recenzja, o dziwo miałam maski biowaxu, ale szamponu żadnego :) Najwyższy czas to chyba zmienić, z chęcią wypróbuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pachnie ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie przymierzam się do kupna szamponu i maski ale koleżanka uprzedziła mnie,że szampon może okazać się dla mnie zbyt ciężki i, że bardzo ciężko zmywa się ta olejowa postać z włosów i może to wyrządzić więcej strat niż pożytku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj właśnie wybieram się po niego do mojej osiedlowej apteki:-) miałam maske z tej serii, mam eliksir i teraz czas na szampon:-) pozdrawiam i obserwuję:-)

    OdpowiedzUsuń