Próbkowe rozdanie z bonuskiem:)

Witajcie:)

Dzisiaj będzie radosny post gdyż postanowiłam zorganizować skromne próbkowe rozdanie z małym bonusikiem którym jest czysta nieuzupełniona karta klienta Golden Rose. Oczywiście wszelkich formalności należy dopełnić na stoisku GR(wypełnic formularz z danymi), zakupić kosmetyki na kwotę min. 25pln i wówczas kobietka powinna wbić pieczątkę do karty. Takie pieczątki zbiera się i gdy będzie ich dokładnie 10 przysługuje nam  jednorazowy rabat w wysokości 25%. O innych zaletach wynikających z przystąpienia do programu pisze na karcie. Może kogoś ucieszy;) No ale do rzeczy... co ja dzisiaj dla Was mam?
Są to próbki takie jak:

1. masło do ciała PERFECTA SPA o zapachu Creme Brulee
2. masło do ciała PERFECTA SPA o zapachu  Pina Colada
3. Krem wyciszający runień(kuracja naczynkowa) ZIAJA med
4. Krem kojący nawilżający (kuracja dermatologiczna AZS)ZIAJA med
5. krem BB Garnier z mineralnymi pigmentami dla skóry tłustej i mieszanej (odcień light/clair)
6. krem BB Garnier 5in1 (odcień light/clair)
7. balsam do ciała pod prysznic Nivea skóra sucha (z olejkiem migdałowym)



Teraz formalności:
Warunki konieczne do wzięcia udziału w rozdaniu
- bycie publicznym obserwatorem mojego bloga  (+1 los)
- polubienie mojego fanpaga na FB - (+1 los)
- pozostawienie komentarza pod tym wpisem według wzoru zamieszczonego poniżej

DODATKOWE LOSY MOŻNA UZYSKAĆ PRZEZ:
-umieszczenie bannera z aktywnym linkiem na swoim blogu (+1 los)
- umieszczenie notki/posta na swoim blogu (+1 los)

UWAGA!
Wśród osób, które uzyskają największą liczbę losów (4)zostanie dodatkowo wylosowany dwufazowy płyn do demakijażu o którym pisałam tutaj :) czyli można zgarnąc wszystko przy odrobinie szczęścia;)



Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski. Rozdanie trwa od 20.10.2014.-16.11.2014. Wyniki będą ogłoszone 17.11.2014. Jeżeli zwycięzca nie skontaktuje się ze mną w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników traci prawo do nagrody i losuję kolejną osobę. 

Wzór:
1. Obserwuje bloga jako:
2. E-mail:
3. Lubię Funpage jako: (podaj imię i pierwsze dwie litery nazwiska)
4. Baner: tak(link)/nie
5. Notka na blogu: tak(link)/ nie



POWODZENIA !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz