Mocny makijaż paletką Zoeva Naturally Yours:)

Hej Kochani:)!

Dzisiaj postanowiłam uderzyć w mocne tony...Kochani paletka Naturally Yours ma w sobie potencjał nie tylko do ulotnych, dziennych nudziaków. Moja odsłona tej paletki to mocny makijaż Dorotki, która bardzo chciała aby makijaż oka był wzorowany na pewnym filmiku z YT. Usta były dobrane pod kolor paznokci:) Moja klientka to idealny typ meksykańskiej urody:) ciemna, ciepła karnacja, ciemne oczy i kruczoczarne włosy. 
Tak oto prezentuje się w meksykańskiej interpretacji makijaż do złotej sukni:)



Kosmetyki użyte w makijażu:

1. Twarz: 
żel Bioderma, krem Bioderma, emulsja nawilżająca Mary Kay, woda termalna Uriage, podkład Estee Lauder Double Wear kolor 3w1 Tawny nałożony gąbeczką Donegal, puder Art Deco oraz transparentny Mary Kay. Bronzer Makeup Revolution Medium Matte, róże paletka Makeup Revolution Sugar & Spice, rozświetlacz Mary Lou-the Balm. 

2. Oczy:
Zoeva Naturally Yours, eyeliner: So couture-Loreal, tusz: Bourjouis 1 second, kredka żelowa Avon czarna, wewnętrzny kącik: nałożony na mokro Mary Lou-The balm.

Brwi:
Anastasia Beverly Hills-pomada w odcieniu dark brown plus czarny cień z paletki Zoeva.

3. Usta: konturówka Kobo-Orchid, Bourjouis: Pink-pong.

Utrwalacz: Kryolan spray.

Tutaj makijaż na którym się wzorowałam:)



Co myślicie o takiej wersji makijażu?

Wybaczcie jakość zdjęć z komórki ale przy moim kufrze dodatkowe dźwiganie lustrzanki to zbrodnia na kręgosłupie;)

Uścisków moc!


17 komentarzy:

  1. Przepiękny makijaż! :) boska dziewczyna. Bardzo podoba mi się kolor pomadki - dobrany idealnie do urody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja ulubiona paletka ,ale wykonuję nią codzienne makijaże ;) muszę spróbować Twojego,bo jest piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie kladlam na bazie i love stage essence a ten zloty na ruchomej powiece na bialy perlowy cien z color tattoo z maybelline -45 infinite white:)dziekuje za komentarz:)

      Usuń
  3. Makijaż przepiękny :) żeby było śmieszniej akurat
    dziś postawiłam na mocniejszy makijaż tą właśnie paletką i też odkryłam jej potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę napisać tylko jedno: WOW! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż :)Mam pytanie - żel i krem z Biodermy z jakiej serii? Sensibio? Sebium?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sebium, krem tez Sebium poore refiner :)

      Usuń
    2. Żel znam i używam, choć nie należy do najtańszych (czasem są fajne dwupaki w promocji, teraz Melissa ma 2x500 ml za 55 zł), a kremu jeszcze nie próbowałam :)

      Usuń
  6. Vi tillhandahåller läkemedel för behandling av olika hälsoproblem, med hjälp av ett läkemedel som ges och frön kan bota sjukdomen helt.

    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Panu Di Apotik
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Epilepsi

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto prowadzic zdrowy styl życia a przede wszystkim w starszym wieku, bo nie trudno wtedy poudpasc na zdrowiu. POlecam ci stronkę https://mejores-suplementos.es/ gdzie jest mnóstwo artykułów na ten temat.

    OdpowiedzUsuń