MEGA MIX:)

Postanowiłam zmiksować część mojego dobytku włosowego i wyczarować super wcierkę do włosów.


Dobrze się nakłada i nie najgorzej spłukuje. O efektach napiszę za jakieś trzy tygodnie. Zmieniłam nieco sposób aplikacji wcierki. Koleżanka doradziła mi wcierać ja szczoteczką do zębów zatem delikatnie wcieram:). Co do proporcji w jakiej mieszam składniki to: 10ml Capitavitu+ 5ml Toniku babuszki Agafi+1ml olejku rycynowego i 2ml dowolnego olejku. To wszystko nakładam na całą noc i rano myję włosy dwukrotnie szamponem babuszki Agafi do codziennego stosowania. Kolejno odzywka z Isany z olejem arganowym i gotowe:)

Nie mogłam się oprzeć wstawieniu pewnego tekstu. Znajoma z Norwegii nauczyła się polskiej piosenki urodzinowej i napisała mi ją tak: 

"Ståla Ståla Ståla ståla nie shie njaa! Nie shie NA! Nie Shie NA! Ståla ståla ståla ståle nie shie nja NIE SHIE NJAAA!"

Umarłam:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz