Green Pharmacy-szampon do włosów suchych olej arganowy i granat






Postanowiłam wypróbować na moich włosach nieco inna gamę kosmetyków jako, że moje włosy są suche na końcach i przetłuszczające się u nasady. Na pierwszy ogień poszedł szampon do włosów suchych z olejem arganowym i granatem. Bomba to to nie jest muszę przyznać otwarcie. Myjąc włosy wieczorem na drugi dzień po południu włosy sklejają się w strąki u nasady i za ładnie to nie wygląda. Spodziewałam się tez większego nawilżenia końcówek jednak nie ma większych efektów na tym polu. Jedyne co mi się podoba w tym szamponie to jego zapach który mogłabym wąchać bez końca przywodzi mi na myśl stare ekskluzywne salony fryzjerskie;) włosy zaraz po umyciu są bardziej miękkie i błyszczące.

Cena ok. 8pln/350ml

1 komentarz:

  1. Koniecznie muszę wypróbować ten preparat :) Od siebie mogę rownież polecić stronę https://ingrandire-il-pene.com/una-dieta-efficace-di-perdita-di-peso-per-un-uomo-reale/ gdzie można przeczytać między innymi o diecie na włosy, czy naturalnych metodach w pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń